snövinter




Den här vintern har varit galet snöfylld och det har minst sagt märkts av i Stockholm men väl hemma i Dalarna måste man vara snäll och hjälpa till också med att skotta ;)       

Skottade utfarten, fårhagen och skottade bort snö från kaninburstaket! Den såg ut att kunna rasa ihop närsomhelst!       

Så jag är på besök i mina kära hemtrakter. Imorrn blir det fika med Anna och Fia!! Och ett kik på fias nya lägenhet;) Soft!       

Men redan imorgon ska jag åka tillbaka till Stockholm. Det är med ett sting i hjärtat måste jag erkänna men det är väl inte så konstigt. Samtidigt längtar man hem till storstaden och alla underbara människor;)       

Hoppas ni som jag såg det som en utmaning och ett sätt att få komma ut och motionera ni som skottat som tappra hjältar denna vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0