Körsbärsblom! ;D



Vår at last!
Paaa-riiikh-tiiit!

Även om det är mulet slår alla färgerna ut i träd och buskar och det är underbart färgglatt!

Har varit vid körsbärsträden i Kungsträdgården nästan varje dag den här veckan.
I förra veckan fick jag internet! Yay jag slipper låna så nu kan jag uppdatera här lite oftare.

Här är lite som hänt:
Åkte på kryssning med min älskade Erik och vänner från Dalarna vid påsk
Firade Valborg först med Stockholmsfolket! (och Skövde;) och nästa dag i Dalarna med kära dalafolket:D
Njutit av våren;)
Gick på Skansen igår och såg min kära gamla dalakör sjunga i Seglora Kyrka :D
Har bestämt att söka en konstutbildning på en folkhögskola i Dalarna;)

Nu är det dags att gå ut igen! (även om det är mulet idag :P)

Det är min kära Erik på bilder och någon pirat och annat som han tittar på xD

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0