Sömnlöshet och aerobics!

Hejsan!

Jag är glad som få! Ska få träna aerobics för första gången med kära vännen Samina snart!
Det ska bli så himla spännande^^

I fredags blev det konsert på Gröna Lund med sköna människor. Snackade med en pys vid scenen som skulle recensera konserten. Efteråt fick jag lov att gå fram och fråga vad han tyckte och han tyckte den var bra och att det var ballt att trummisen gifte sig på scenen. Va?! säger jag för jag hade ju gått till baren med resten av gänget xD MISSADE DET! Vad synd;P
Mustasch var det som spelade. Grymt band, men alla blev besvikna över att de inte gjorde något Dacapo. Väldigt ovanligt men de kanske inte fick?
Jaja ;)

Efter den blev det utekväll. PARTY!^^ Tror stället hette Hellströms, ligger iaf på Söder. De hade litet dansgolv:( Jätteviktigt att kunna dansa ju! För mig iaf;)  Men det gick bra för vi dansade ändå!

Vid 4 på natten var jag och Erik fortfarande vakna och samma dag skulle vi åka till Dalarna! Det var Medeltidsmarknad där i helgen:)
Så vi tyckte varför gå och lägga sig;) Vi gjorde oss iordning bara och åkte!
Trötta var vi men det var kul. Mötte både fia och Anna! Bäst:)
Överlämnade också teckningen till min syster, och hon blev glad:D hade köpt en jättefin ram också. Den tyckte hon föll i smaken;)

Nu ska jag iväg och träna! TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0