Längtar efter fler chokladbollar^^

Oj vad ruskigt väder det är idag. Det blåser så byggnaden svajar - och den är ändå gjord i tjock betong:S
Det har utfärdats en klass 2-varning, och jag vet inte riktigt ur allvarligt det är men om det var värt att ta upp i nyheterna så måste det vara seriöst.
Tror det kommer snöa också :)

Här sitter man sjuk. Men det var inte det jag tänkte skriva om;)
Nej, utan om min helg, om man börjar från torsdag.

Hela förra veckan var hemtentavecka. Jag visste att jag skulle låsa in mig och ijumed det bli coco i huvudet så jag försökte planera in fika eller bio eller shopping så jag inte skulle bli tokig. Mitt ex och jag hade kommit fram till att vi skulle se Paranormal Activity 2 någon gång framöver och så blev det spikat till i lördags.
Men i torsdags råkade han vara i närheten.
Han råkade också ha med sig något som var mitt.
Han kom över till mig, vi tog en promenad, såg på simpsons, sa adjö.
Så himla supertrevligt att jag inte trodde det var sant!^^

Sen var det faktiskt Alla Helgons Dag i helgen. Vilket innebär att tusentals människor tänder ljus på Skogskyrkogården och det är det vackraste jag vet!
Coinsidentely
Mitt ex är fotograf :)
Han älskar att gå på såna event.
Så vi gick dit innan bion.
Och vi hade picknick med oss.
Mys!
Vi såg på bio. Vilket blev en väldigt lustig erfarenhet ijumed att det var en skräckfilm som man såg med 100 andra personer som tyckte den var precis lika läskig som en själv, och som skrek HELA TIDEN! xD
Jag gömde mig bakom Erik ett par gånger :$

Kanske var det därför.
Beröringen så tidigt.
Sen kunde man liksom inte hjälpa sig själv.

Iaf, vi åkte tillbaka till Skogskyrkogården efter bion. Det var inte lika mycket folk där då;)
Och när vi skulle åka... eller innan det? Iaf...
Det är svårt att hålla allting inne.
Och jag trodde han var för sårad och arg på mig för att ens tänka tanken men...
Tydligen saknade vi varandra
Det var inte så mycket för det. Han sov hos mig. Ingenting sånt!
Vi kom fram till att vara vänner ett par månader till.
Först lösa problemen, sen leva lyckliga i alla sina dagar liksom;)
Lite sånt tänk.

Det jag kan säga med säkerhet efter den här tiden isär är iaf att jag inte vill vara utan honom.

Nu sitter man här och längtar efter fler chokladbollar som Erik gjort (såna som han hade med till picknicken^^)
Jag avskyr att vara sjuk.
Missar ju föreläsningen idag :(

Men för att få med lite sjuksköterskesnack så upplever jag mindre ohälsa nu än innan helgen;) trots att jag är sjuk nu och inte då.
Varför?
Jo för att hälsa är en personlig upplevelse, inte bara ett medicinskt tillstånd;)

Toodilooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0