Hjälper Blue October?

Nu har det gått ett tag... okej fyra dagar men det känns som längre.

Jag vet inte om det var en bra eller dålig idé att lyssna på Blue October? De är ett s k emo-band. Känsligt, deppigt och precis som jag känner mig just nu. Men hjälper verkligen det?
Tanken var att lyssna på något från innan Erik som jag inte lyssnat på i vårt förhållande. Och ja, sommaren innan vi blev ihop hann jag lyssna sönder de flesta låtarna så det blev inte så mycket BO under vår tid tillsammans.
Det skulle vara ett sätt att komma tillbaka till den jag var då. Man måste väl börja någonstans?
Måste minnas hur jag klarade mig utan honom.
Så fäst tror jag inte det är hälsosamt att bli... mutter...

Hm... jag går nog inte tillbaka, det var inte så lätt som jag trodde :S
Jag var ute mer då. Umgicks med vänner, partade, gick på konserter, teater, muséer och... tja jag badade mycket:P
Jag ska åka till Dalarna i helgen och umgås med Anna och fia<3 Jag och Anna och förhoppningsvis fia ska gå på Rättviks Marknad och ha filmkväll. Sen har vi planerat att gå på Lillasyster sista helgen i oktober! :D
Det kanske kommer kännas mer som att jag är på väg tillbaka då? I veckan har jag pluggat och ätit pizza med en vän. Hon hade tyvärr också problem och ville prata, vilket kanske inte gick så bra:/
Jaja, det tar väl tid. Jag ska låta det ta tid. Jag ska vara tålmodig!

Nu ska jag iväg på seminarium som jag inte orkat förbereda mig inför :( Det får gå som det går!

Visstja, ska nog gå på pub-kväll på skolan ikväll. Bara för att komma ut lite;) hoppas jag inte är allför deppig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0