Måndag :O :D

Det är måndag idag. Efter en bra helg:)

Jag gick på pub i fredags. Studentpub med några andra ssk-studenterna. NAJS! Det var superskoj och jag lyckades dessutom stifta bekantskap med en dalkulla från klassen som jag inte pratat med förut. Alla var himla mysiga och jag fick hjälp att hitta bankautomaten av alla! De sa gå ut och sen sväng och jag frågar åt höger då någon missuppfattar och säger nej. Tur att en annan tjej följde med! Annars hade jag gått helt fel XD
T o m en snäll läkarstudent villle hjälpa genom att visa en karta på sin iPhone. Men shit jag fattade ingenting:S

Dagen efter bar det av till Dalarna! Mötte sötis-Anna i Leksand för att färdas vidare till Rättviks Marknad! Där vi var så supereffektiva att jag fortfarande är chockad xD Hann inte ens kolla hela marknaden innan vi var nöjda med våra köp. Vantar, strumpor, marknadsgodis och presenter. Sånt man köper på marknaden liksom ;)

Sedan hem där jag fick i mig lite god mat (egenpanerad fisk, MUMS!) sedan kom systern min och vi hade en trevlig pratstund. De hade visat en direktsändning av Svansjön i Falun tydligen, det lät så häftigt!:D

Men jag var inte hemma länge för strax kom Anna och vi körde iväg till fia i Borlänge och hade mysfilmkväll^^
Vi köpte såklart film på marknaden också;) Gamla hyrfilmer säljs 10 för 299 kr. Anna och jag köpte fem var. Vi såg på Miss Potter den kvällen. För alla som minns baletten med djur i fina kläder när man var liten som sändes kring jul så var hon skaparen av djuren! Jag älskade den! Så glad att jag hittade den här filmen, även om den var mycket sorglig :(

Nu är det måndag och jag ska plugga, gräva i växthuset och äta god mat (igen!)

Kram på er!

PS: Efter i fredags när man var ute och hade kul så vaknade något gammalt till liv igen. Det känns som att man kommit ett steg på vägen nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0