Må-bra-helg

LILLASYSTER IGÅR!!
Med fia Anna & Klas^^
På S2 i Borlänge kunde man åtnjuta detta fantastiska band från Götet;)
Man riktigt skakade loss och det var underbart^^

Först var det trögt, vi satt och vek loppor, svanar, rosor och skjortor av kvitton och tjugolappar xD 
Vi kom tidigt och väntade på att det skulle dra igång.
Före Lillasyster spelade ett band som heter Dökött, från Borlänge om jag inte minns fel. Stackaren som sjöng hade fastnat med fingret i ett järnrör :( xD

Jag fick köra^^ och stunden i ära var jag nykter:D :P
Alltså det är lustigt hur man inte behöver dricka för att känna sig full. Dessutom kände jag mig bakis när det var dags att dra hemåt. Lustigt!

Nu är man hemma och efter en god natts sömn så matade jag fåren och gav dem vatten och nu lyssnar jag på The Sounds (som kommer till Peace and Love nästa år!:)

För att tala om tankar så är jag inne i ett stadium av acceptans och saknad. Det är svårt att förklara för att det känns väldigt jobbigt. Men jag saknar ALLT som var honom och vi fast accepterar samtidigt att det är slut.
Det är också så att just denna vecka har vi haft kontakt. Som vänner. Liksom innan vi blev ihop.
Men han och alla andra verkar tycka att jag bryr mig mer om honom än mig själv. Fortfarande.
Vanor är väl svåra att bryta.

Därför påbörjade jag en bry mig om mig själv-helg. Liksom en vän till mig gör. Kram på dig!
Nummer ett är rock.
Det här är min lista:

The Who
The Raconteurs
Nirvana
The Clash
Finger Eleven
Mustasch
Avenged Sevenfold
Paramore
Pearl Jam
The Sounds

Detta har fått mig att inse att väldigt många rockbands namn börjar på The ;)
Nu ska jag fika och sen kratta löv! :) Ikväll blir det förhoppningsvis filmis med Anna och fia^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0