Dalarna, vänskap och springande får

Nu skriver jag osedvanligt ofta känner jag :S
Men det får vara!
Behöver sannerligen skriva av mig dessa dagar :P


Idag, tisdag, har jag grävt i växthuset igen. Nu känns det klart:)
Sedan åkte vi och hämtade en bagge åt mammas kära får. Som ska få lamm nästa år, om ni fattar :O
Det var så roligt! xD Vi fick släpa in honom i hagen men väl där blev det sprätt på honom! Efter tackorna direkt! Men de ville inte med den nya friaren xD De kutade ifrån honom och tyckte han var dryg som sjutton xD
Är inte deras tid ännu:P

Sedan åkte vi till mina älskade morföräldrar. Jag hade en trevlig pratstund med morfar när mamma och mormor var ute och handlade. Han har gjort så mycket! hur många människor kan säga att de har byggt en båt? Eller ett hus eller en nyckelharpa!? :D

Det har varit fantastiskt skönt att vara hemma i Dalarna. Jag känner att jag är på väg mot goda ting!
Speciellt har mitt ritintresse väckts till liv igen. Det är underbara miss Potter som ska tackas!^^

Men. Det har också varit tung. Varje dag är ju tung sedan måndag förra veckan men idag fick jag det verkligen jobbigt. Det var efter morfar berättade om hur han och mormor träffades.
Då frågade jag mig själv varför jag gjorde slut.
Ja alla anledningar kom tillbaka. Men det känns ändå tungt. Något är slut helt klart. Och det gör ont.
Jag önskar vi hade föblivit vänner...

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är så roligt när du skriver, så fortsätt med det ;)

2010-10-06 @ 15:01:44
URL: http://sixinthemorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0