We are just breakable girls and boys

"We are just breakable girls and boys" sjunger Ingrid Michaelson.

Inatt gick superbra. Inga jobbiga grubblerier utan bara jobba och läsa. Tyvärr så hade jag glömt studielitteraturen men jag hade Nemi och lite annat med mig så det gick bra^^

Sen idag har jag haft det skönt och avslappnat med tvättid och träning. Men jag hann inte springa ner och köpa boken :S

Lite jobbigt har det varit också. Såklart.
Särskilt som jag försökte vara aktiv på facebook men det hela slutade med att jag hittade en del bilder på mig och Erik.
Första reaktionen var... alltså trots att det varit så skönt inatt och idag att äntligen känna sig fri så tänkte jag "MIN!"

Han var så snygg, och söt och så himla Erik...

Men samtidigt så kommer de där kvävande känslorna att han är mitt ansvar och att jag måste ta hand om honom nu när han mår dåligt. Att jag måste fixa och lösa alla hans bekymmer.
Jag inser mer och mer hur vår relation urartade för att jag började uppfostra honom och ta hand om honom.
Psykolog, vårdare, mamma... kalla mig vad man vill. Men jag var inte hans flickvän iaf.

Oj, nu var klockan mycket. Jag måste iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0