Tangled

Okej jag måste börja med att skriva om vilken fin kombinerad födelsedagsfest det blev förra lördagen! Det bjöds på drinkar, goda snittar, musik och senare gick vi ut och dansade! AWESOME!! Jag fick en jättesnygg tavla och första säsongen av How I Met Your Mother^^ Bäst!

Senare under veckan blev det stress stress stress över två tentor men det är inte så mycket vid sidan om, allt annat verkar bra. Blir bara så trött på att det inte är varmt och soligt ute och på att det är så mycket att lära sig hela tiden. Vill vissa gånger bara sitta och måla istället, eller rita.

I torsdags hade jag värsta turdagen, Samina och jag gick på långtur först till Vetekatten (grymt ställe eftersom de ha laktosfria semlor!!=) sen åkte vi till Forum Nacka och där hittade vi varsin asläcker klocka! Jag äger äntligen en CASIO! Och sedan bar det av till en underbar grekisk restaurang på söder som inte var dyr heller;)
Sedan hände en otrolig grej på Stadsmissionen som jag älskar mer nu än innan. Jag hittade en bok som jag velat ha FÖR ALLTID! för bara ynka 90 kr!
Stora Boken Om Teckning <3

Igår fredags var en underbar dag. Först plugg på Studentpalatset med rara kurskamraterna och sedan bar det av till Heron City. JAG HAR LÄNGTAT EFTER DEN HÄR PREMIÄREN SEDAN SMYGTITTEN MAN FICK SE PÅ KALLE ANKA I JULAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iaf, jag fick se Trassel^^
Och det var den bästa disneyfilmen på länge! En ny klassiker! Oscars-nominerad redan för bästa musik och ja... de sjunger! Det var länge sedan det var riktig disney-musik i en disney-film tycker jag!
Åh förlåt att jag är 22 år och fortfarande älskar disney, det kommer jag nog aldrig sluta gilla;)
Gick dit med söta Samina och min underbara pojkvän. Som bjöd mig på finmat innan bion^^ och sen finefterätt;D
Erik<3

Åh shit jag är så cheesy, måste bota mig med lite God of War III;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0